woensdag 5 december 2012

Sneak a peaks

Ik weet Sinterklaas is nog niet het land uit en ik kom met 2 sneak a peaks op Kerstgebied. Tsja ben wel druk druk druk bezig met allemaal kerstcreaties. Ik wil je alvast 2 " dingetjes" laten zien.
 
Wat zal dit nu zijn????? Ze zijn met zijn 3tjes hihihi.
 
 
Tsja en dit lijkt op een poppetje van vilt!!!! Nummer 1 is af en er moet nog meer bij, pfffffff!!!!!

En dan ligt er nog een borduurstuk die af "moet" voor de kerst. This een rand met rendieren. Ik moet er nog  2 1/2, maar ik vond het nog niet zoals ik het wilde. Hmmmm misschien ook boven en onder een rand borduren. Heb een leuke gevonden, maar jeetje wat een werk. Zat gisteravond met tegenzin te borduren. Dat moet natuurlijk niet, dus ga ff iets anders tussendoor doen.

En dan moet ik nodig nog wat voor de meiden inelkaar zetten .............................. daar ga ik morgenmiddag maar eens mee aan de gang!!!!!!!

Ik wens jullie allemaal een fijne (sinterklaas) avond toe.

Groetjes Hilda

2 opmerkingen:

  1. Flauw hoor Hilda om ons zo nieuwsgierig te maken ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En laat ik alvast iets gezien hebben gaaaaaaaaffffffff
    Ja hoor Hillie tuurlijk maak maar prachtige creaties voor ons hihihi

    Liefsssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen