maandag 3 december 2012

Lieve Sinterklaas of Kerstman




Ik weet dat jullie het druk hebben met kadootjes kopen enzo. Ik had het op mijn manier ook een beetje druk en ben helemaal vergeten een verlanglijstje in te vullen. Ik weet dat jullie ook een beetje in de crisis zitten en ik dacht: ach heb eigenlijk niks te wensen, ben gezond, wat wil je nog meer!!!!!! Laat Sinterklaas en de Kerstman maar kids verwennen die het kunnen gebruiken.

Maar ik ben sinds 2 dagen wel verliefd geworden. Op een boduurpatroon ( nou eigenlijk 2, ja weet beetje erg verliefd gelijk)

Maar wees eerlijk Sint en Kerstman, is het patroon hieronder niet mooi.



En moeten jullie hier  en deze dan, schitterend toch.

Pfffffff helaas heb ik geen paypall en spreek/lees ik geen woord frans. Dus zal het bij kwijlen en verliefd zijn blijven.

Nou Dames, vinden jullie het ook geen geweldige ontwerpen.

Ik ga zo verder met mijn kerstviltpoppetjes en kerstborduursel. Heb mijn kers cupcakes al af!!!!! Nee die laat ik nu nog niet zien, moet Sinterklaas eerst weer naar Spanje zijn.  Eerst van zijn gezelligheid genieten.....

Groetjes Hilda



7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,

    Paypal is echt niet moeilijk aan te vragen. 'k Ben er zeker van dat je de ontwerpster wel kan vragen of je internationaal mag overschrijven.

    Ik wil je wel helpen met het Frans (mail en patroon) indien dit een probleem is (spreek en schrijf dagelijks Frans op kantoor).

    Laat maar iets weten oké?
    Groetjes,
    Ann

    P.S.: Ik ken haar site en alle mooie dingetjes die ze maakt (helaas nog niets bij haar besteld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig, echt helemaal super en helemaal mijn smaak. Ik heb ook geen paypal, mischien nu wel heel handig haah. Want er is zoveel moois. Ben benieuwd of je het kunt laten om te bestellen.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pfff...wat mooi zeg!!Zou echt wat voor jou zijn.
    Gelijk heb je om even te wachten met de cupcakes..alles op z`n tijd!Toch?
    Ben wel benieuwd eigenlijk...hahaha

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erggggggg he wat een mooie dingendaar word je hebberig van hahahah ik moet toch maar eens aan de paypal

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwww ik dacht ff dat Hillie iets heeeeel gaafs gekocht had !! Maar wie weet ooit eens Hillie zuchttt tis heel gaaf !
    Ga maar lekker met je vilt aan de gang is ook errugggg leuk !

    Liefsssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Очень красивый комплект!!!Браво!
    Привет из России:)!
    Людмила.

    BeantwoordenVerwijderen