vrijdag 21 december 2012

Kerstcreatie voor de Meiden en Kerst(vilt)cupcakes

Tijdje geleden zag ik bij Nellie een heel leuk kussentje. En dacht: oooooooo leuk en dan voor de "meiden"maken voor Kerst.  Gauw aan de gang gegaan met het borduren, want dat is natuurlijk een werkje, heeeeeeeel leuk werkje!!!!!! Toen moest het nog inelkaar gezet worden. Dat was ff een ander verhaal, moet je vooral tussendoor de griep krijgen. Maar goed het was op tijd af en de Meiden hebben het inmiddels ontvangen.
 
                               Deze is voor Jeanet geworden.
                                Deze is voor Inge geworden
 
                                   En deze is voor Willy geworden.
 
 
     En dan mijn Kerst vilt cupcakes.  Ze komen uit het boekje van Marianne ( zie eerdere post).
                             Staan ze niet leuk bijelkaar.........

                En nu staan onder mijn stolpie te pronken bij de eettafel.........
 
Ik ga morgen nog ff lekker met vilten, want wil mijn kersttafereel nog graag af hebben......
 
Ik wens jullie een fijne avond toe.
 
Groetjes Hilda

7 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Ahhh daar zijn ze...de beloofde cucakes.
    Echt zo mooi gemaakt!

    Mooie borduurkussentje ook weer,

    fijn weekend en prettige kerstdagen

    groetjes


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kussentjes mooi geworden, de dames zullen hier vast heel blij mee zijn zeg!
    En je cupcakes zijn ook leuk, het boekje ligt hier ook maar ik ben er nog niet aan toegekomen, iets voor het nieuwe jaar ;)
    Fijne feestdagen,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW..wat een superleuke spulletjes heb je weer gemaakt, helemaal TOP
    Ik wens jou en je gezin fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013 toe

    Liefs Klaske xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaa ze zijn gaaaaaaaafffff en 1 ervan staat bij mij op de schouw , ben er superrrrr blij mee !
    Je cupcakes zij ook weer om op te vreten zo mooiiiiiiii !!

    Heel veel liefsssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, wat een mooie spullen!! Succes nog met je kersttafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie dingen heb je allemaal weer gemaakt Hilda. Je cakejes en borduursels zijn allemaal weer om te 'smullen'. Hele fijne feestdagen en een gelukkig, creatief en vooral gezond nieuwjaar. Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen