maandag 19 november 2012

Pietjes Kelly en Annemiek zijn af ..............

Het zijn niet super mooie foto's. Mijn (hussie) fotograaf is aan het werk, dus jullie moeten het ff met een amateurtje doen.
 
De pietjes hebben ieder een naam gekregen. Dochterlief en Annemiek (schoolvriendin) lopen stage op een school, waar ze 4 December pieten zijn. Ze hebben de pakken al gepast, en ze stuurde een foto , via mobiel, naar me toe.Toen was het voor mij gelijk duidelijk, mijn cupcakepietjes krijgen een naam.
 
 
 
Is ze niet lief????????

 
En zo staan de dames nu te pronken !!! Niet op de eettafel hoor, voor in de kamer. Gezellie !!!!

 
Zi missie geslaagd en lekker voor de Kerst aan de gang!!!!!!
 
Groetjes Hilda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Ik heb net je blog gevonden door te googlen op sinterklaas borduren (heb me gelijk aangemeld als volger) :-)
    Wat heb jij al een leuke dingetjes gemaakt zeg! Deze pietjes zijn super! Komen ze uit een pakketje of heb je deze uit dat vilten rolletje gehaald?
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er superrrrrr leuk uit zo met z'n 2 tjes op die schall, erg leuk die namen hihihi !

    En nu op naar de kerst kom maar op !!

    Liefssssssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en gezellig stelletje is het geworden Hilda! Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen