zondag 26 december 2010

Ik wens jullie allemaal nog een fijne

tweede Kerstdag toe.

Ik heb op de valreep de kerstpudding van Tintangel nog afgekregen. Ik heb de pudding af en toe voor alles uitgemaakt. Ik vond het een verschrikkelijk pakket en dacht op een gegeven moment: Bekijk het maar, je gaat de prullenbak in.

Maar kreeg al van iemand (goh wie zal dat geweest zijn????) een mail met : Hoe is het met de kerstpudding Hilda? Zit op een foto te wachten!!!!!!

Ja eigenlijk wel zonde van de pudding, en heb haar weer opgepakt en mijn eigen draai er aan gegeven. Zo heb ik de muizen vervangen door een Kerstmeisje (Kellissa Kerstverrassing)en heb ik andere hulstblaadjes gemaakt! En nu ben ik helemaal verliefd op haar!!!!! En staat ze onder een stolp, zo leuk!!!!!!

En zal ik jullie wat vertellen, ik ga nog één maken.............................. meer zeg ik niet hihiiihihihihi.





Ik heb de afgelopen dagen veel mails gehad over mijn borduursel NOEL. Of ik kan vertellen waar ik het patroon van de letters vandaan heb. Of men een kopie kan krijgen of ik het patroon wil verkopen.

Dames ik kan jullie wel vertellen waar het patroon van de letters vandaan komt, maar ik geef of verkoop geen patronen van ateliers. Ten eerste mag het niet en ten tweede vind ik het niet kunnen. Diegene heeft er zelf zoveel werk van en van gehad. En ik kan het weten, want ik ben één van de ontwerpsters van Kellissa.

Wil je wel graag de letters hebben, dan kun je bij Jit Design bestellen.

Ik wens jullie nog een hele fijne 2de Kerstdag toe.

Groetjes Hilda

5 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er prachtig uit! Waar al dat zwoegen al niet goed voor is geweest he...

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je weet al wat ik ervan vind ...ennnn ik ben zoooooooo blij dat je het niet in de prullebak heb gegooid (was ik dat ???) ....WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Hillie meer zeg ik niet , dat zegt wel genoeg toch !
    Liefsssssssssss van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden, maar goed dat je het toch weer opgepakt hebt en met je eigen draai eraan - erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOoooooo, hij is LEUK !!!!!!! Zo lief met dat kerstmeisje erin ! Ik ben er verliefd op ! Maar goed dat je 'm niet in de vuilnis gekieperd hebt, was echt zonde geweest.

    BeantwoordenVerwijderen