zondag 21 maart 2010

Yesssssssssssssssssss, mijn anemoontjes

zijn af!!!!!!!!!!!!!!!!

Oooooooooo ik mag eigenlijk zo graag vilten, maar heb al máááááánden een vitldip. Verschrikkelijk is dat, vooral als je op verschillende blogs hele gave/ mooie creaties voorbij ziet komen.

Het begin is er.......... ze zijn heeeeeeeeel leuk om te maken en lekker begin voor meer, hoop ik !!!!



Ik heb nu wat stofjes klaar liggen voor........................ verrassing!!!!!!

Ik wens jullie nog een fijne zondagavond toe. Ik ga met Jack Ghost Whisperer kijken.

Groetjes Hilda

3 opmerkingen:

  1. Owwwwwwww ik vind ze superrrrrrrrrrrrrr...ze zijn ook net echt Hillie jij bent hier zoooooo goed in he....ga er gauw nog maar wat meer van maken hoor
    Liefs van mij !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo, moooiiiii zijn ze geworden !!!!!!! Ik krijg bijna visioenen van bóssen annemoontjes in allerlei kleuren. Ik ga het patroon ook maar eens opzoeken geloof ik.....;)
    Liefs, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn deze supergaaf zeg!
    die had ik nog niet eerder gezien.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen