dinsdag 2 februari 2010

Cross sticher / borduurstukje nummer 2

is af!!!!!!

Oooooooooo ik vind dit zo leuk om te doen. Met één kleurtje te borduren, niet teveel nadenken en lekker tijdens tv kijken borduren.
Het is de bedoeling dat het borduurstukje in een fotolijstje komt. Alleen vind het fotolijstje, die ik gekocht heb, niet helemaal bij het borduurstukje passen........ qua kleur.

Hussie kwam met de oplossing................ maak je toch nog een borduurstukje en dan met de kleur die bij het lijstje past........... ja hoor tuurlijk!!!!
Dus ik ga op zoek na een ander leuk patroontje. En ga een ander fotolijstje kopen!!!!!



Euhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben inmiddels alweer met een ander borduurstuk begon. Ja echt borduurstuk en met meerder kleurtjes.............
Had nog zo gezegd dat ik het niet zou doen. Maar vind deze zo leuk en ik vind het te doen........

Nieuwsgierig geworden??????

Zal eerdaags een stukje laten zien......................

Ik wens jullie een fijne avond toe.

Groetjes hilda

1 opmerking:

  1. Lief borduurwerkje !
    Enne....waar je nu aan begonnen bent, is dat wat ik denk dat het is ;)???????

    Liefs, Liane

    BeantwoordenVerwijderen